Connect with us

Biznes

Fotobudka na wesele – czy warto?

Published

on

Fotobudka, czyli urządzenie do automatycznego wykonywania serii fotografii, przeżywa obecnie swoje złote czasy. To ulubiona atrakcja gości na weselach, urodzinach, imprezach firmowych i wszelkiego rodzaju eventach. Zapewnia świetną zabawę i pozwala na długo zachować świetne wspomnienia.

Skąd się wzięła fotobudka?

Fotokabina to urządzenie, które po raz pierwszy ujrzało światło dzienne w 1925 roku. Wtedy to na Broadwayu stanęło pierwsze takie miniaturowego studio fotograficzne, dostępne dla każdego. Była to fotobudka cena, którego pozwalała zrobić sobie zdjęcie każdemu – za ćwierć dolara każdy mógł zrobić sobie serie ośmiu błyskawicznych zdjęć.

Wynalazek bardzo szybko zyskał sobie wielbicieli na całym świecie. Dwa lata później, w 1927 roku, w państwach całego świata znaleźć było można być 120 tych maszyn.

Dziś fotobudka do robienia zdjęć do dokumentów jest przeżytkiem. Fotokabiny to przede wszystkim atrakcja na wesela, urodziny, komunie, imprezy firmowe i właściwie każdą inną imprezę. Firmy oferujące wynajem fotobudek powstają jak grzyby po deszczu.

Fotobudka cena – ile kosztuje wynajem fotobudki na wesele?

Wynajmujący fotobudki oferują najróżniejsze pakiety, dopasowane do wymagań danej imprezy. Można samodzielnie wybrać z oferty najbardziej interesujące nas opcje lub zdecydować się na gotowe rozwiązania – takie jak właśnie pakiet weselny. Taka fotobudka cena zawiera wszystko, czego mogą oczekiwać państwo młodzi i goście weselni.

Fotobudka cena za wesele to koszt w wysokości 600-800 zł. Oczywiście – można taniej, ale można też drożej. Cena zależy od różnych czynników, takich jak:
– czas wynajmu fotokabiny;
– odległość, na jaką trzeba dowieźć sprzęt – nie wszystkie firmy oferują darmowy transport na terenie całego kraju;
– ewentualne dodatkowe opcje;
– klasa sprzętu – wynajem urządzeń rzadkich, innowacyjnych, to oczywiście większy koszt, ale i większa atrakcja.

Wybieram pakiet weselny – co dostanę?

To oczywiście zależy od oferty konkretnej firmy. W takim pakiecie weselnym znajdziesz zazwyczaj:
– nieograniczoną ilość zdjęć;
– gadżety i akcesoria;
– spersonalizowany ekran startowy i możliwość personalizacji poszczególnych fotografii;
– usługę automatycznego przesyłania fotografii na e-mail, smartfony, do e-galerii czy na portale społecznościowe;
– księgę gości;
– zdjęcia służące jako podziękowanie dla gości i rodziców;
– fotoalbum;
– profesjonalną obsługę – animatora.

Fotobudkę zazwyczaj wynajmuje się na dwie godziny – tyle w zupełności wystarczy, aby wszyscy goście zrobili sobie świetne zdjęcia na pamiątkę tego wyjątkowego dnia. Oczywiście istnieje możliwość wynajęcia urządzenia na dłużej, za dodatkową opłatą.

Biznes

Wyjątkowe miejsce na wesele pod Warszawą

Published

on

Warszawa znana jest ze swych rozległych terenów, gdzie znaleźć można chociażby wspaniałe i zielone Łazienki Królewskie. Jednak planując imprezy okolicznościowe spójrzmy bardziej pod miasto, gdzie znaleźć można wyjątkowe miejsce na wesele pod Warszawą.

(więcej…)

Continue Reading

Biznes

Wymarzone wesele w Warszawie

Published

on

Są pary, które tylko marzą o tym, aby mieć swoje wesele w Warszawie. Pochodzą z mniejszych miejscowości, ale to właśnie stolicę naszego kraju upatrzyli sobie na swoją życiową imprezę, która rozpocznie nowy rozdział ich życia. Często bywa tak, że ktoś weźmie ślub za granicą, a dopiero w Warszawie urządzi imprezę dla swoich bliskich i znajomych. 

(więcej…)

Continue Reading

Biznes

Wybór obsługi prawnej

Published

on

Wielu właścicieli firm nie wyobraża sobie swojej działalności bez współpracy z prawnikiem. Pomoc specjalisty to duże ułatwienie, a często również wybawienie z rozmaitych problemów. Ważne, by obsługa prawna przedsiębiorstw była wykonywana rzetelnie. Ponieważ na rynku działa sporo kancelarii, może pojawić się kłopot z wyborem. Czym warto się kierować?
(więcej…)

Continue Reading

Popularne